Referent podpory prodeje - Privátní bankovnictví

  • Praha
  • Privátní bankovnictví

Odpovědět

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Náplň práce

  • Zabezpečovat a organizovat efektivní provozní a obchodní podporu privátním bankéřům tak, aby byla zajištěna jejich maximální výkonnost a následně i spokojenost klientů.
  • Poskytovat rutinní a operativní servisní podporu privátním bankéřům, aby jejich potřeby byly řádně, včas a bezchybně zpracovány v souladu s předpisy a směrnicemi banky
  • Zakládání nových klientů či produktů do systému, příprava/kompletace potřebné smluvní dokumentace
  • Příprava/realizace zabezpečení nových podpisových vzorů pro privátní klientelu
  • Změna identifikace (nový OP, pas, změna trvalé adresy atd.) a následné podepsání smluvní dokumentace (změna identifikačních údajů)
  • Příprava/kompletace potřebné dokumentace pro zrušení účtu)
  • Komunikace ústní i písemná s ostatními útvary banky za účelem efektivní koordinace obsluhy klientů
  • Řazení a zakládání klientských výpisů
  • Agenda, směnek, platebních karet, PINů, TOKENů atd.
  • Zajišťovat chod privátní recepce
  • Administrace provozních potřeb privátních poboček (korespondence, obj. pohoštění pro klienty, obj. kancelářských a marketingových potřeb atd.)
  • Digitalizace klientských složek
  • Kontrola či příprava různých sestav pro potřeby a zabezpečení řádného chodu pobočky privátního bankovnictví
  • Zajišťovat veškeré finanční transakce spojené s hotovostí na pobočce privátního bankovnictví
  • Zabezpečovat chod privátní pokladny
  • Komunikovat s hlavní pokladnou (dotace, odvody peněžní hotovosti)
  • Zajišťovat výplaty, vklady hotovosti přímo, pro klientelu privátního bankovnictví
  • Zabezpečovat příjem šeků, kontrola rubopisů a akceptace šeků k výplatě v hotovosti (předchozí identifikace klienta, ověření podpisových vzorů)
  • Zaštiťovat bezpečnou manipulaci s hotovostí na přepážce dle interních předpisů a směrnic banky
  • Proaktivně působit na klienty poskytováním základních informací, aktivně se podílet na obsluze klientů privátního bankovnictví, předávat zpětnou vazbu

Požadujeme

  • Středoškolské vzdělání
  • Základní znalost bankovnictví, výhodou praxe na podobné pozici
  • Zkušenosti s obsluhou pokladny výhodou
  • Angličtina: středně pokročilý, další světový jazyk výhodou
  • MS Office - dobrá znalost
  • Komunikativnost, vstřícnost
  • Orientace na zákazníka
  • Komunikaci s klienty

Nabízíme

  • PODPORUJEME ROVNOVÁHU PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA

Práce z domova, narozeninové volno, sick days, 5 týdnů dovolené
20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru

  • JSME JEDEN KOLEKTIV

Pořádáme akce pro naše zaměstnance (Off-sites, sportovní hry, Ski meeting, Vánoční večírek)

  • SPOJUJE NÁS DIVERZITA

Příležitost globálně spolupracovat na zajímavých projektech i na mezinárodní úrovni

  • NABÍZÍME ŠIROKOU ŠKÁLU ROZVOJOVÝCH AKTIVIT

Zvýšení vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí
Programy pro talenty a budoucí manažery
Získání zkušeností napříč bankou a učení se od odborníků a zkušených manažerů (rotace/mentoring)

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Lenka Tothová