Specialista Controllingu

  • Praha
  • Finanční řízení a kontroling

Odpovědět

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Hlavní činností našeho útvaru Controllingu je poskytování podkladů pro strategické rozhodování banky, monitorování, vyhodnocení a plánování konsolidovaných finančních výsledků banky a segmentů. Do našeho týmu nyní hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialisty controllingu.

A proč pracovat právě pro nás?

  • Jako mezinárodní banka Vám nabízíme příležitost kariérního růstu (v Česku i zahraničí)
  • Uplatníte zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
  • Podporujeme další rozvoj odborných znalostí a dovedností včetně učení se od úspěšných odborníků ve svém oboru

Co bude Vaší náplní práce?

  • Plánovací, rozpočtovací, monitorovací, vyhodnocovací činnosti a související reporting
  • Monitorování a analýza vývoje finančních výsledků banky a na základě výstupů z monitorování navrhovat konkrétní akce a opatření
  • Příprava pravidelných i ad hoc reportů a prezentací pro management (lokální i pro mateřskou společnost)
  • Monitorování plnění budgetu a analýza odchylek
  • Zpracování plánů a forecastů v plánovacích a reportovacích nástrojích (Hyperion, Tagetik)
  • Optimalizace a zvyšování automatizace plánovacího procesu a reportingu
  • Analýzy finančních i nefinančních ukazatelů (objemy, marže, počty klientů, atd)
  • Analýzy externích faktorů ovlivňujících současné i budoucí výsledky banky
  • Účastnit se projektů v oblasti controllingu a plánování, navrhovat a realizovat optimalizaci procesů a systémů
  • Spolupráce s business útvary a mateřskou společností v oblasti controllingu a plánování

Co byste měl/a mít:

  • VŠ vzdělání
  • Zkušeností v oblasti plánování a controllingu, praxe v bankovnictví výhodou
  • Znalost anglického jazyka (aktivně slovem i písmem)
  • Znalost účetnictví, bankovních produktů a procesů velkou výhodou.
  • Dobrá znalosti MS Office (Excel, PowerPoint), znalost VBA výhodou
  • Analytické myšlení, komunikační dovednosti, ochota učit se, flexibilita, odolnost, orientace na výsledky
  • Znalost práce s databázemi (MS Access), SQL, SAS výhodou

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavou práci s přesahem do většiny bankovních útvarů
  • Práci, ve které můžete uplatnit své zkušenosti a naučit se i mnoho nového
  • Možnost osobního a profesního růstu
  • Práci v nadnárodní společnosti s možností dalšího uplatnění v mezinárodním měřítku bankovní skupiny
  • Rozmanité benefity (5 týdnů dovolené, volno v den narozenin, sick days, stravenky, 20.000 bodů v Cafeterii na benefity dle vlastního výběru, slevy na firemní produkty a slevy u firemních partnerů )
  • Místo výkonu práce: Praha

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Proč se stát bankéřem právě v UniCredit Bank?

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Lenka Juříková