Seniorní specialista/ka nákupu

  • Praha
  • Administrativa, Lidské zdroje, Marketing

Odpovědět

V týmu Centrálního nákupu věříme, že základem úspěchu je dobrá příprava a že i ta nejsložitější situace má řešení. K novým výzvám se stavíme čelem, sklenice je pro nás spíš plná než prázdná a svou práci děláme opravdu rádi. Hledáme komunikativního kolegu nebo kolegyni, co už má za sebou alespoň pár let v oddělení nákupu. Pokud máte k práci i životu podobný přístup, napište nám, moc rádi Vás poznáme.

Co Vás na pozici čeká?

  • Nastavíte a zrealizujete nákupní strategii v svěřených nákupních kategoriích
  • Budete řídit a pečovat o vztahy s dodavateli
  • Zajistíte nákup zboží a služeb pro banku a zajistíte, že vše bude dodáno v nejvyšší možné kvalitě za nejvýhodnější cenu
  • Zorientujete se v trhu, včetně našich stávajících i potenciálních dodavatelů
  • Zorganizujete a povedete výběrová řízení, která nám pro danou službu nebo zboží pomohou zajistit toho nejvhodnějšího dodavatele
  • Postaráte se o přípravu dodavatelských smluv (ve spolupráci s ostatními útvary v bance)
  • Uvítáme Vaši aktivitu na rozvoji Centrálního nákupu – přivítáme *Vaše podněty a návrhy pro optimalizaci procesů a systémů
  • Opečujete interní zákazníky napříč bankou i mateřskou společností, aby byly maximálně spokojeni s dodanými službami a zbožím

Co od Vás potřebujeme?

  • Alespoň pár let zkušenosti z oblasti nákupu, šanci dáme ale i šikovným prodejcům
  • Výhodu budete mít, pokud jste už nakupovali nebo prodávali IT, konzultační nebo projektové služby
  • Pokročilou angličtinu
  • Výborné komunikační a vyjednávací zkušenosti
  • Standardní počítačovou gramotnost – MS Office (hlavně Excel a PowerPoint) a ideálně i znalost nákupních systémů (např. SAP Ariba)
  • Vysokoškolské vzdělání

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavou práci, při které poznáte celou banku
  • Tým, který uvítá Vaše zkušenosti a bude sdílet ty své
  • Možnost pracovat část týdne z domova
  • Víme, že po práci je třeba i odpočívat, a proto našim zaměstnancům poskytujeme 5 týdnů dovolené, volno v den narozenin a nebojíme se ani sick days
  • Budete mít možnost využít zvýhodněné produkty banky a slevy u firemních partnerů
  • Příspěvek na stravování a 20 000 bodů ročně, které budete moci využít na celou škálu benefitů (kulturní či sportovní aktivity, jazykové kurzy, příspěvek na dovolenou/cestování, zdraví, relaxaci, masáže, lázeňské pobyty)
  • Organizujeme perfektní Vánoční party a jiné akce během roku

Nábor v UniCredit Bank pokračuje. Nemusíte se bát, že vzhledem k restrikcím týkajícím se koronaviru přijdete o možnost najít si skvělou novou pozici. Nábor u nás probíhá on-line tak, jak se k němu se kloní řada moderních firem po celém světě i bez ohledu na koronavirus. Takže si můžete nejen najít práci snů - ale také si otestovat, jak obstojíte ve výběrovém řízení prostřednictvím moderních technologií.

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým