Specialist(k)a zákaznického centra

  • České Budějovice
  • Call Centrum, Retailové bankovnictví a hypotéky

Odpovědět

Jak to teda děláme my?

  • Pečujeme o stávající klienty banky, nevoláme studené kontakty
  • Našim cílem je poradenství a pomoc klientům
  • Voláme, ale také si s klienty píšeme - maily, odpovídáme na jejich dotazy v online bankingu
  • jsme zaměstnanci banky, neděláme pro nikoho externě na projektech

A proto nejsme operátoři, my jsme specialisté :-)

Proč pracovat právě pro nás?

  • Jako mezinárodní banka Ti nabízíme příležitost kariérního růstu
  • Uplatníš zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
  • Ukážeme Ti, jak se orientovat v oblasti komunikace se zákazníkem
  • Jsme pasivní linka s aktivním přístupem ke klientovi

Co bude Tvou náplní práce?

  • Budeš se starat (pouze) o stávající klienty banky, tzn. klienti budou kontaktovat Tebe s jejich potřebami, dotazy, problémy a Ty jim pomůžeš 
  • Staneš se specialistou v servisní činnosti klientům, budeš znát velmi dobře produktové portfolio, procesy a metodiku
  • Naším cílem je, aby klienti u nás měli to nejlepší řešení pro své finance, proto i Ty jim budeš nabízet vhodné produkty, které potřebují 
  • S klienty komunikujeme převážně telefonicky, ale v dnešní době jde dopředu také komunikace přes sociální sítě a řešíme také mailové dotazy našich klientů 
  • Když na sobě budeš pracovat, můžeš mít na starost také některé z našich supervizorských aktivit
  • Pokud umíš komunikovat anglicky, najdeš uplatnění této znalosti při komunikaci se zahraničními klienty

Co k tomu potřebuješ?

  • Jsi příjemný, důvěryhodný člověk a máš vlastní motivaci
  • Jsi komunikativní, všestranný člověk a máš kultivovaný projev
  • Nebojíš se výzev a jdeš si za svým
  • Dokážeš pracovat s PC a orientuješ se v sociálních sítích
  • Máš zájem o bankovní oblast a denní kontakt s klienty
  • Úspěšně jsi složil/a maturitní zkoušku a nebo máš dokonce VŠ

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.