Klientský poradce/poradkyně - Vítězné náměstí

  • Praha
  • Retailové bankovnictví a hypotéky

Odpovědět

Stavte s námi budoucnost klientů. Staňte se jim parťákem a oporou. Buďte styčným bodem pro každodenní finanční radosti i trable. A především – zajistěte si pracovní stabilitu v sektoru, který vás podrží při každé krizi. 

Přidejte se do týmu bankéřů pobočky Vítězné námestí v UniCredit Bank! Potřebujete umět komunikovat, prodávat a konzultovat – všechno ostatní vás naučíme.

Co budete jako bankéř/ka dělat?

  • Ráno začnete v klidu – kávou a přátelským pozdravem s týmem
  • Z poboček si můžete vybírat, místo máme v Bankovním domě, na Andělu, Edenu, Adrii, Floře, Vítězném náměstí nebo Vysočanech
  • V práci budete hlavně komunikovat – s klientem, týmem i šéfem
  • Budete pracovat s hotovostí, radit se smart bankingem a jednoduše pomáhat

Ještě jsem v bance nepracoval/a – nevadí to?

  • K práci vám stačí motivace, maturita a příjemné vystupování
  • Jinak vás všechno naučíme: máme na to 5měsíční program, který vám budeme plně hradit

Co vám za to nabízíme?

  • Stabilní práci, jistý férový příjem a bonusy za extra výkon
  • Možnost se vypracovat a proniknout do bankovnictví
  • 5 týdnů dovolené a sick days
  • Ročně 20 000 bodů v systému Cafeterie, které jdou využít prakticky na cokoli
  • Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 100 Kč
  • Slevy u firemních partnerů, výhodné podmínky na bankovní produkty
  • Možnost nastoupit prakticky okamžitě

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.