Pojďte se k nám starat o podnikatele! - Komerční bankéř/ka

  • Praha
  • Retailové bankovnictví a hypotéky

Odpovědět

Prodejní drive
Zdravé ambice
Silné komunikativní schopnosti

Tyto 3 vlastnosti jsou klíčové pro našeho nového bankovního kolegu nebo kolegyni, pokud vás vystihují, tak to k nám pojďte zkusit na pozici Komerční Bankéř/ka.

Náplň práce:

  • Navazování spolupráce s klienty segmentu svobodných povolání, podnikatelů a menších firem (s ročním obratem do 10 mio CZK), aktivní akviziční činnost 
  • Správa a rozvíjení klientského portfolia, budování dlouhodobých vztahů s klienty 
  • Identifikace potřeb klientů, navrhování optimálních řešení 
  • Poskytování profesionálního poradenství včetně oblasti financování (provozní, investiční úvěry) 
  • Využívání cross-sellingu s cílem maximálně vytěžit tržní potenciál 
  • Správa klientské databáze 
  • Odpovědnost za prodejní výsledky a kvalitu poskytovaných služeb 
  • Sledování podnikatelského prostředí a konkurence, hledání nových obchodních příležitostí

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru 
  • Praxi v oblasti prodeje finančních služeb pro malé firmy a živnostníky 
  • Znalost finančních výkazů a jejich analýzy 
  • Obchodní duch a prodejní dovednosti podmínkou 
  • Komunikační dovednosti a sociální obratnost 
  • Samostatnost, aktivita a zodpovědnost 
  • Komunikativní znalost anglického jazyka výhodou

Nabízíme:

  • Narozeninové volno, sick days, 5 týdnů dovolené, 20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru
  • Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 125 Kč
  • Fixní mzda + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
  • Příležitost globálně spolupracovat na zajímavých projektech i na mezinárodní úrovni
  • Získání zkušeností napříč bankou a učení se od odborníků a zkušených manažerů z týmu (rotace/mentoring)
  • Pořádáme akce pro naše zaměstnance (Off-sites, sportovní hry, Vánoční večírek)

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 26441381, se sídlem Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.