Za 3 měsíce bankéřem/kou? Spouštíme unikátní trainee program

  • Hradec Králové
  • Retailové bankovnictví a hypotéky

Odpovědět

Když se řekne obchod, chceš být v centru dění. Baví tě navazování vztahů s klienty/kami a chceš jim skutečně poradit. Pojď s námi zjistit, jak fungují finanční trhy a co obnáší prodej bankovních produktů – zkrátka se staň odborníkem/cí, za kterým se klienti a klientky rádi vrací. Zlepšíme tvoje komunikační schopnosti, naučíme tě prodávat i přemýšlet jako obchodník/ce a hlavně dáme tvé kariéře směr a jasnou cestu, která může vést téměř kamkoli v bance.

Náš trainee program tě naučí všemu, co potřebuješ pro start na pozici klientský poradce/kyně. Věříme našim odborníkům – nadesignovali jsme inteznivní trainee program, který tě na pozici připraví už za 3 měsíce, během kterých můžeš díky flexibilitě programu zvládat i dokončení školy. A pak tě pošleme rovnou do první linie: na pozici bankéře/ky, která byla u nás v bance startem pro všechny od divizních šéfů, ředitelů, relationship manažerů i specialistů na centrále.

Co Tě naučíme?

  • Znát bankovní prostředí a finanční trhy 
  • Efektivně komunikovat 
  • Pracovat v týmu profesionálů, všímat si detailů a všechny posouvat dál
  • Orientovat se v bankovních produktech
  • Být flexibilní, umět pracovat se zpětnou vazbou a hlavně růst – tvoje budoucnost je pro nás na prvním místě

Není trainee program jako trainee program!

  • Budeš mít naplánovanou cestu na jejíž konci tě bude čekat stabilní místo v bance na plný úvazek
  • Můžeš skloubit práci a studium
  • Budeš víc, než brigádník/ce – nechystáme na tebe skenování, ale práci, co má smysl a co tě bude posouvat a za poctivou odměnu!
  • Dostaneš vlastního buddyho, co se ti bude věnovat

Co bys měl/a znát a splňovat?

  • Máš před koncem studia a brzy budeš chtít nastoupit do práce
  • Nebojíš se komunikace a máš obchodního ducha
  • Jsi zodpovědný/á a nebojíš se rozvoje
  • Předchozí zkušenost z prodejní pozice se cení, klíčový je ale zápal pro věc

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 26441381, se sídlem Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.