Proč k nám?
Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialist(k)a zákaznického centra pro doplnění týmu naší Produktové linky.
Nabízíme částečný úvazek na maximálně 30hod/týdně.
Na této pozici bude Vaším úkolem především telefonická i elektronická komunikace se zaměstnanci poboček a zodpovídání dotazů týkajících se produktů a procesů retailu. Odměnou za Vaši práci Vám bude spokojený kolega na pobočce, kterému svou radou pomůžete v plnění cílů.
Nabízíme fixní pracovní dobu v pracovní dny od 8:30 do 17:00 (resp. 18:00 ve středu a 16:00 v pátek) v přátelském týmu 9 kolegů po většinu času s náhlavní soupravou na uších. Naším specifikem je celodenní automatický monitoring naší práce, takže dochvilnost a dodržování času spolu s danými provozními pravidly je nutností.
V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.
Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!