Specialist(k)a produktové linky (zkrácený úvazek)

  • Praha
  • Retailové bankovnictví a hypotéky

Odpovědět

Aktuálně hledáme kolegu/kolegyni na pozici Specialist(k)a zákaznického centra pro doplnění týmu naší Produktové linky.

Nabízíme částečný úvazek na maximálně 30hod/týdně.

Na této pozici bude Vaším úkolem především telefonická i elektronická komunikace se zaměstnanci poboček a zodpovídání dotazů týkajících se produktů a procesů retailu. Odměnou za Vaši práci Vám bude spokojený kolega na pobočce, kterému svou radou pomůžete v plnění cílů.

Nabízíme fixní pracovní dobu v pracovní dny od 8:30 do 17:00 (resp. 18:00 ve středu a 16:00 v pátek) v přátelském týmu 9 kolegů po většinu času s náhlavní soupravou na uších. Naším specifikem je celodenní automatický monitoring naší práce, takže dochvilnost a dodržování času spolu s danými provozními pravidly je nutností.

Náplň práce:

  • Zajištění produktové help-line v oblastech přímého bankovnictví, účtů a platebních karet
  • Podpora Digitální platformy
  • Zajištění servisu pro obchodní síť
  • Čas od času nějaké překvapení v podobě různých novinek a změn

Co požadujeme:

  • SŠ vzdělání
  • Výhodou je znalost produktů v retailové divizi UniCredit Bank
  • Dobrou znalost práce s PC (schopnost pracovat v mnoha systémech najednou a rychlá orientace v nich)
  • Ochotu učit se novým věcem, aktivně studovat dostupnou metodiku, podílet se na přípravě FAQ, navrhovat změny v metodice/procesech
  • Vysokou úroveň slovní a písemné komunikace
  • Výhodou je znalost angličtiny
  • Komunikativnost, přátelské vystupování
  • Pečlivost, spolehlivost a dochvilnost

Co nabízíme:

  • Stabilní zaměstnání, náš tým se spíše rozšiřuje než mění
  • Zázemí Smart Office v 6. patře budovy Filadelfie
  • Možnost využití Home Office
  • Přátelský tým ve složení zkušených bankovních odborníků s převažujícím ženským elementem
  • Zdolávání překážek občas v podobě jadrné komunikace, za které odměnou bude spokojený kolega
  • Aktivní denní trénink asertivní komunikace v běžné práci

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 26441381, se sídlem Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.