Bankéř(ka) v Olomouci

  • Olomouc
  • Retailové bankovnictví a hypotéky

Odpovědět

Chcete proniknout do bankovnictví a umíte se dobře postarat o zákazníka? Možná by práce klientského poradce byla právě pro vás!

Víte, kde začínali naši ředitelé? Na pozici klientského poradce! Kariérní růst je populární, ale občas prázdné slovo. V UniCredit Bank to tak není a máme na to důkaz - 90 % z našich současných ředitelů poboček jsme nabrali z interních zdrojů. Přijďte nasbírat potřebné zkušenosti na pozici klientského poradce a vybudujte si skvělou kariéru v oboru bankovnictví!

Co u nás budete dělat?

  • Denně budete v kontaktu se stávajícími i novými klienty
  • Budete klientům představovat bankovní produkty, nebo třeba pomáhat s obsluhou internetové bankovnictví - různorodost je jistá!
  • Zároveň jim budete pomáhat spořit peníze na plnění jejich snů - tím, že jim založíte účet, nebo třeba poradíte, kam peníze investovat 
  • Klientům budete také pomáhat, aby se zajistili proti různým životním situacím, jako například požár bytu nebo zneužití platební karty

Co k tomu potřebujete?

  • Mít minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • Nebát se práce s hotovostí, mít chuť pomáhat našim klientům a starat se o ně tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek
  • Plusové body dáváme za to, když už máte zkušenosti s jednáním s klienty, z oblasti financí nebo dokonce přímo z bankovnictví

A čím vám uděláme radost my?

  • Postaráme se o vás: e-learningy, školení, podpora od manažera a buddy kolegy
  • 5 týdnů dovolené, volno v den narozenin, sick days
  • Fixní mzda + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
  • Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 125 Kč
  • Ročně 20 000 bodů, které jdou využít na celou škálu benefitů od kultury po sport
  • Zvýhodněné produkty banky, slevy u firemních partner, akce pro zaměstnance

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 26441381, se sídlem Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.