Volné pozice


Obchodní místa pod značkou UniCredit Bank Expres představují unikátní koncept spojení Unicredit Bank Czech Republic, a.s. a partnera (samostatného podnikatele) provozujícího vybrané obchodní místo. Obchodní místa UniCredit Bank Expres jsou jako distribuční kanál provozována na franšízovém principu a jejích hlavní role je nabídka a prodej základních produktů a služeb pro občany, podnikatele, malé a střední firmy v lokalitách svého umístění, respektive v jejich spádových oblastech. V jedné z těchto poboček nabízíme volné pracovní místo na pozici:

Bankovní poradce pro pobočku Dobříš

Hledáme kandidáty s potenciálem!

Máš praxi z oblasti úvěrových produktů, financí, bankovnictví nebo obecně z obchodu? Nebojíš se velké zodpovědnosti a je na Tebe spolehnutí?
Využij svých schopností a staň se součástí našeho týmu. Manažer pobočky se bankovnictví věnuje již řadu let a rád ti předá své zkušenosti. Navíc tě čeká intenzivní školení, kde se vše potřebné naučíš. Budeš pracovat v týmu bankéřů, kteří vítají naše klienty s úsměvem na tváři a pomáhají jim plnit jejich sny.

Chceš se přidat? Tak klikni na tlačítko „Odpovědět“ a staň se součástí banky pro ty, kteří chtějí víc!

Co u nás budeš dělat?

• Budeš v kontaktu s novými lidmi, ale budeš také poskytovat péči našim současným klientům, nečekat až dorazí na pobočku sami, ale proaktivně jim pomáhat při řešení jejich financí
• Našim klientům budeš pomáhat financovat jejich potřeby a přání, ať se jedná o nový domácí spotřebič nebo rekonstrukci bytu
• Současně budeš našim klientům pomáhat spořit peníze na plnění jejich snů - tím, že jim založíš účet zcela zdarma s výběry bankomatů všech bank po celém světě nebo třeba tím, že jim poradíš, kam peníze investovat
• Budeš pomáhat našim klientům, aby se zajistili proti různým životním situacím jako požár bytu nebo zneužití platební karty
• Jednoduše - budeš našim klientům poskytovat komplexní řešení jejich financí a budeš se o ně starat tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek

Co potřebuješ?

• Minimálně SŠ zakončené maturitní zkouškou
• Chuť pomáhat našim klientům, starat se o ně tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek
• Výhodou je, pokud máš již zkušenost například z obchodní pozice
• Plynule mluvit a psát česky, abys ses domluvil/a s našimi klienty
• Živnostenský list

Co nabízíme my?

• Intenzivní školení a adaptační období, během kterého tě naši nejlepší specialisté proškolí, abys uměl/a vše potřebné
• Práci pod vedením pozitivního a energického manažera, který ocení, když budeš proaktivně přicházet s novými nápady a podpoří jejich zavedení do praxe
• Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
• Slevy u firemních partnerů
• Výhodné podmínky na bankovní produkty
• Spolupráci na IČ

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Za interní nábor na tuto pozici zodpovídá Martina Daňková.
V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Martina Stránská