Volné pozice


Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít víc. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si své sny. Jste jedním z nich? Staňte se součástí UniCredit, přední mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.

Specialista Zákaznického centra České Budějovice

Proč pracovat právě pro nás ?

  • Protože chceš přece VÍC – víc zkušeností, více vzdělávání, víc pracovních výzev
  • Jako mezinárodní banka ti nabízíme příležitost kariérního růstu
  • Uplatníš zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
  • Ukážeme ti, jak se orientovat v oblasti komunikace se zákazníkem
  • Jsme pasivní linka s aktivním přístupem ke klientovi

Co k tomu potřebuješ?

  • Jsi příjemný, důvěryhodný a máš vlastní motivaci
  • Jsi komunikativní, všestranný a máš kultivovaný projev
  • Nebojíš se výzev a jdeš si za svým
  • Chceš využít příležitost uplatnit cizí jazyk (angličtina), není podmínkou
  • Dokážeš pracovat s PC a orientuješ se v sociálních sítích
  • Máš zájem o bankovní oblast a denní kontakt s klienty
  • Úspěšně jsi složil maturitní zkoušku a nebo máš dokonce VŠ

Co bude tvou náplní práce?

  • Zajišťovaní kompletní péče o stávající klienty banky na telefonu, mailu a internetu
  • Zpracování produktového portfolia
  • Nabízení a prodej bankovních produktů stávajícím a novým klientům

Co u nás získáš?

  • Víme, že po práci je třeba i odpočívat, a proto našim zaměstnancům poskytujeme 5 týdnů dovolené a nebojíme se sick days
  • Možnost využít zvýhodněné produkty banky
  • Slevy u firemních partnerů a UniFlex program
  • V UniCredit Bank podporujeme vzdělávání, a proto budeš mít možnost rozvoje na školeních, workshopech nebo se zapojit do lokálního, či mezinárodního talentového programu
  • Odměnu formou fixní mzdy a čtvrtletních bonusů v případě aktivního výkonu
  • Zajímavou práci pro absolventy i pokročilé
  • Atraktivní prostředí a moderní technologie

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kateřina Gruňová