Volné pozice


Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít víc. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si své sny. Jste jedním z nich? Staňte se součástí UniCredit, přední mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.

Podpora obchodního týmu pro korporátní klientelu

Máte zájem o korporátní bankovnictví? Staňte se součástí a podporou našeho pražského obchodního týmu Multinational Corporate Clients, který se stará o klienty s obratem nad 2,5 mld. Kč. Vaším hlavním úkolem bude podpora obchodních poradců a servisní pomoc a komunikace s klienty. Pokud se chcete přidat, klikněte na tlačítko „Odpovědět“! Těšíme se na Vás.

Co tato pozice obnáší?

  • Jedná se o odpovědnou a samostatnou práci při které se budete podílet na společných výsledcích obchodního týmu
  • Díky podpoře poradců při procesu řízení vztahů se zákazníky pomůžete efektivně zpracovat potřeby mezinárodních klientů
  • Budete mít možnost komunikovat s klienty a poskytovat jim nezbytné informace o komerčním vztahu
  • Spolupracovat s různými útvary banky (produktové oddělení, risk, účetní útvar nebo útvar marketingu) za účelem zajištění včasných přenosů informací a dat
  • Vaše pečlivost bude cenná především při přípravě podkladů pro uzavírání smluv s klienty tohoto segmentu dle platných směrnic a předpisů banky
  • Budete zabezpečovat řádnou a aktuální evidenci klientů segmentu, také předávku veškerých informací tak, aby byly včas vyhodnoceny a dále zpracovány
  • Zajišťovat technické a administrativní úkoly související s řádným čerpáním a splácením úvěrových produktů včetně urgence splátek, ukládání dokumentace, související se zpracováním požadavků interních zadavatelů a správou klienta

Co pro tuto práci potřebujete?

  • Zájem o bankovnictví
  • Základní orientace v bankovních produktech
  • Komunikativnost (směrem k zákazníkovi) a zároveň se nebát administrativní činnosti.
  • Smysl pro pořádek, pečlivost a spolehlivost.
  • Zájem o spolupráci napříč různými odděleními.
  • „Selský rozum“
  • Velmi dobrou znalost Aj (komunikace s klienty i uvnitř banky)
  • Mít ukončené středoškolské vzdělání

Co Vám nabízíme?

  • Přátelský a týmový kolektiv
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Možnost se učit a vzdělávat
  • Nabízíme pracovní poměr na plný úvazek
  • Zajímavé benefity (19 500 bodů ročně, které můžete použít na širokou škálu nabídek, 5 týdnů dovolené a sick days, den volna na vaše narozeniny
  • Zvýhodněné bankovní produkty a slevy u firemních partnerů

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kateřina Gruňová