Volné pozice


Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít víc. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si své sny. Jste jedním z nich? Staňte se součástí UniCredit, přední mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.

Specialista Controllingu - senior

Do pražského týmu controllingu a řízení kapitálu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici specialista controllingu - senior.

A proč pracovat právě pro nás?

  • Jako mezinárodní banka Vám nabízíme příležitost kariérního růstu (v Česku i zahraničí)
  • Uplatníte zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
  • Podporujeme další rozvoj odborných znalostí a dovedností včetně učení se od úspěšných odborníků ve svém oboru

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Zlepšovat plánování a controlling bankovní skupiny v ČR a SR s cílem zvyšovat efektivitu a finanční výsledky
  • Zajišťovat a koordinovat plánovací proces, vytváření forecastů a rozpočtů pro banku i dceřinné společnosti (PL, BS, RWA, KPIs)
  • Monitorovat a analyzovat vývoj finančních výsledků banky a na základě výstupů z monitorování navrhovat konkrétní akce a opatření
  • Příprava pravidelných i ad hoc reportů a prezentací pro management (lokální i pro mateřskou společnost)
  • Monitorování plnění budgetu a analýza odchylek
  • Zpracování plánů a forecastů v plánovacích a reportovacích nástrojích (Hyperion, Tagetik)
  • Optimalizace a zvyšování automatizace plánovacího procesu a reportingu
  • Analýzy finančních i nefinančních ukazatelů (objemy, marže, počty klientů, atd)
  • Analýzy externích faktorů ovlivňujících současné i budoucí výsledky banky
  • Účastnit se projektů v oblasti controllingu a plánování , navrhovat a realizovat optimalizaci procesů a systémů
  • Spolupracovat s business útvary a mateřskou společností v oblasti controllingu a plánování

Co od Vás očekáváme na této pozici?

  • VŠ vzdělání
  • Minimálně 2 roky zkušeností v oblasti plánování a controllingu, praxe v bankovnictví velkou výhodou.
  • Pokročilou znalost anglického jazyka (aktivně slovem i písmem)
  • Znalost účetnictví, bankovních produktů a procesů velkou výhodou.
  • Vynikající znalosti MS Office (Excel, PowerPoint), znalost VBA výhodou
  • Skvělé analytické myšlení, komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, ochota učit se, flexibilita, odolnost, orientace na výsledky
  • Znalost práce s databázemi (MS Access), SQL, SAS výhodou

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavou práci s přesahem do většiny bankovních útvarů
  • Práci, ve které můžete uplatnit své zkušenosti a naučit se i mnoho nového
  • Možnost osobního a profesního růstu
  • Práci v nadnárodní společnosti s možností dalšího uplatnění v mezinárodním měřítku bankovní skupiny (UniCredit)
  • Rozmanité benefity (5 týdnů dovolené, velmi zajímavou cafeterii, )
  • Místo výkonu práce: Praha

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Tereza Klivanová