Specialista Zákaznického centra

  • České Budějovice
  • Call Centrum

Odpovědět

Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít víc. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si své sny. Jste jedním z nich? Staňte se součástí UniCredit, přední mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.

Baví Vás komunikovat s lidmi, ale chcete se vyhnout call centru? Jak to teda děláme my?

  • pečujeme o stávající klienty banky, nevoláme studené kontakty
  • našim cílem je poradenství a pomoc klientům
  • voláme, ale také si s klienty píšeme - maily, odpovídáme na jejich dotazy v online bankingu
  • jsme zaměstnanci banky, neděláme pro nikoho externě na projektech

A proto nejsme operátoři, my jsme specialisté 

Proč pracovat právě pro nás?

  • Jako mezinárodní banka Vám nabízíme příležitost kariérního růstu
  • Uplatníte zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
  • Ukážeme Vám, jak se orientovat v oblasti komunikace se zákazníkem
  • Jsme pasivní linka s aktivním přístupem ke klientovi

Co bude Vaší náplní práce?

  • Budete se starat (pouze) o stávající klienty banky, tzn. klienti budou kontaktovat Vás s jejich potřebami, dotazy, problémy a Vy jim pomůžete
  • Stanete se specialistou v servisní činnosti klientům, budete znát velmi dobře produktové portfolio, procesy a metodiku
  • Naším cílem je, aby klienti u nás měli to nejlepší řešení pro své finance, proto i Vy jim budete nabízet vhodné produkty, které potřebují
  • S klienty komunikujeme převážně telefonicky, ale v dnešní době jde dopředu také komunikace přes sociální sítě a řešíme také mailové dotazy našich klientů
  • Když na sobě budete pracovat, můžete mít na starost také některé z našich supervizorských aktivit

Co k tomu potřebujete?

  • Jste příjemný, důvěryhodný a máte vlastní motivaci
  • Jste komunikativní, všestranný a máte kultivovaný projev
  • Dokážete pracovat s PC
  • Máte zájem o bankovní oblast a denní kontakt s klienty
  • Úspěšně jste složil/a maturitní zkoušku a nebo máte dokonce VŠ

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Kateřina Gruňová