Volné pozice


Svět je plný lidí, kteří nepřestávají chtít víc. Nechtějí čekat, co jim připraví ostatní, ale chtějí vzít život do vlastních rukou a plnit si své sny. Jste jedním z nich? Staňte se součástí UniCredit, přední mezinárodní bankovní skupiny ve střední a východní Evropě.

Specialista Back Office

Do sekce Custodian Services hledáme odborného referenta:

Náplň práce

  • Zpracování a kontrola transakcí s cennými papíry v oblasti korporátních událostí
  • Provádění rekonciliací
  • Tisk, kontrola a odesílání konfirmací klientům
  • Správa dokumentů útvaru, administrativní úkony
  • Správa statických dat v používaných systémech

Požadujeme

  • Uživatelské dovednosti s MS Office - MS Excel
  • Angličtina - komunikativní úroveň, němčina výhodou
  • Minimálně 3 roky praxe ve finanční sféře, praxe v oblasti back office pro kapitálový trh výhodou
  • Všeobecné znalosti bankovních produktů, znalost systémů UniCredit výhodou
  • Svědomitost, samostatnost, smysl pro kvalitu, systematičnost, flexibilita
  • Zdvořilost a asertivita při interní komunikaci a komunikaci s klienty
  • Logické myšlení, analytické schopnosti
  • Týmový přístup

Nabízíme

  • 5 týdnů dovolené, volno v den narozenin a sick days
  • Zvýhodněné produkty banky
  • Slevy u firemních partnerů
  • Příspěvek na stravování a Cafeterie, zahrnující celou škálu benefitů (kulturní či sportovní aktivity, jazykové kurzy, příspěvek na dovolenou/cestování, zdraví, relaxaci, masáže, lázeňské pobyty)

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Pavlína Mitošinka