Specialista pro úpravy poboček a kancelářských prostor

  • Praha
  • Administrativa, Lidské zdroje, Marketing

Odpovědět

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Chcete ve své kariéře udělat změnu? Získejte pro sebe více a prohlubte své znalosti v oblasti správy budov a logistiky.

Aktuálně hledáme specialistu do útvaru technických služeb. Nabízíme práci na projektech úprav poboček a kancelářských prostor centrály s možností získání pracovních zkušeností v úspěšné bankovní instituci.

Náplň práce

  • zapojení do záměru úprav kancelářských prostor centrály
  • spolupráce při návrhu vhodných řešení zaměřených na interiérové úpravy v bankovních pobočkách
  • návrhy dispozičních řešení, sestavení rozpočtu a harmonogramu úprav pro konkrétní lokalitu
  • supervize nad procesem odsouhlasení navržených řešení uvnitř UniCredit Bank
  • spolupráce s projektantem, práce s projektovou dokumentací, kontrola projektové dokumentace a výkazů výměr z hlediska dodržení požadavků zadání a nákladů navržených řešení
  • spolupráce při zadání prací dodavatelům, zadávání požadavků na IT infrastrukturu a vybavení
  • zajištění technické koordinace při realizaci úprav, dohled nad dodržením harmonogramu a rozpočtu

Požadujeme

  • VŠ stavební
  • praxe v oblasti investiční výstavby
  • znalost MS Office a AutoCad
  • analytické myšlení, kreativita, samostatnost, pečlivost a pozornost k detailu
  • velmi dobré komunikační schopnosti
  • proaktivní přístup, samostatnost a chuť se učit nové věci
  • středně pokročilá znalost angličtiny
  • flexibilita, ŘP skupiny „B“

Nabízíme

  • samostatnou tvůrčí práci
  • profesní růst
  • příjemné pracovní prostředí
  • místo pracoviště Praha (s pracovními cestami v ČR a SR)
  • nástup možný ihned
  • Víme, že po práci je třeba i odpočívat, a proto našim zaměstnancům poskytujeme 5 týdnů dovolené, volno v den narozenin a nebojíme se ani sick days
  • Budete mít možnost využít zvýhodněné produkty banky
  • Slevy u firemních partnerů
  • Příspěvek na stravování a 20 000 bodů ročně, které budete moci využít na celou škálu benefitů (kulturní či sportovní aktivity, jazykové kurzy, příspěvek na dovolenou/cestování, zdraví, relaxaci, masáže, lázeňské pobyty)
  • Organizujeme perfektní Christmas party a jiné akce během roku

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Pavlína Mitošinka