Poradce firemní klientely pro MIDCAP | Praha

  • Praha
  • Korporátní bankovnictví

Odpovědět

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Proč pracovat právě pro nás:

Staňte se součástí našeho týmu Relationship manažerů pro korporátní klientelu s obratem od 250 mil. do 2,5 mld. Kč, který pomáhá řídit finanční potřeby našich klientů. Vaším cílem bude zabezpečovat obchodně poradenské činnosti mezinárodním klientům korporátního bankovnictví včetně akvizice nových klientů a proaktivně jim nabízet produkty a služby banky s cílem zajistit nárůst portfolia klientů, zvyšovat jejich spokojenost a tak maximalizovat výnosy v souladu s plánem a strategií banky.

Na čem se budete podílet:

  • Budete zabezpečovat vysoce profesionální a kvalitní poradenství svěřeným klientům
  • Rozšiříte portfolio klientů segmentu díky aktivní vyhledávací, akviziční činnosti včetně nezbytných marketingových aktivit
  • Než podepíšete smlouvu s klientem, budete aktivně spolupracovat se specialisty řízení rizik při sestavování návrhu smlouvy na uzavření úvěru
  • Budete neustále monitorovat finanční situaci klienta a zabezpečovat řádné a včasné podklady a detaily pro vstupní i průběžné hodnocení rizik spojených s komerčním vztahem
  • Ve Vašich rukách bude zabezpečovat řádnou a aktuální evidenci klientů segmentu, stejně tak rozvoj a prohlubování obchodních vztahů se stávajícími klienty
  • Hledáme kolegu, který bude mít neustálý přehled o podnikatelském prostředí a konkurenci
  • Naši zkušení obchodníci zároveň školí a vzdělávají zaměstnance banky v rámci své profesní působnosti, odbornosti a specializace

Co k tomu potřebujete?

  • Dobrou znalost bankovnictví, zejména úvěrových produktů, stejně tak znalost podnikatelského prostředí
  • Jestli je něco z Vašich softskills opravdu důležité, pak jsou to obchodní a komunikační dovednosti
  • Samostatnost, zodpovědnost, aktivní přístup v rozšiřování svého portfolia při současném řízení rizika
  • Jazyky: angličtina – budete potřebovat velmi dobrou znalost v aktivní mluvené i písemné komunikaci
  • Vysokoškolské vzdělání

Co můžete získat od nás:

  • Zvýšení vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí.
  • Víme, že po práci je třeba i odpočívat, a proto našim zaměstnancům poskytujeme 5 týdnů dovolené, volno v den narozenin a nebojíme se ani sick days.
  • Budete mít možnost využít zvýhodněné produkty banky.
  • Příspěvek na stravování.
  • Slevy u firemních partnerů a 20 000 bodů ročně, které budete moci využít na celou škálu benefitů (kulturní či sportovní aktivity, jazykové kurzy, příspěvek na dovolenou/cestování, zdraví, relaxaci, masáže, lázeňské pobyty).
  • V UniCredit Bank podporujeme talentované kolegy při budování kariéry a vzdělávání, proto budete mít možnost rozvoje na školeních, workshopech nebo se zapojit do talentového programu.
  • V areálu BB Centra můžete využít výbornou občanskou a nákupní vybavenost. Máme zde park, restaurace, opravdu dobrou kavárnu v přízemí budovy i skvělou vinárnu pro lehký relax po práci.

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Hana Černá
Želetavská 1525/1
140 92  Praha - Michle
Česká republika