Vedoucí týmu Controllingu

  • Praha
  • Finanční řízení a kontroling

Odpovědět

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Do pražského týmu controllingu a řízení kapitálu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici vedoucího týmu Controllingu.

A proč pracovat právě pro nás?

  • Jako mezinárodní banka Vám nabízíme příležitost kariérního růstu (v Česku i zahraničí)
  • Uplatníte zde své zkušenosti, vlastní nápady a řešení
  • Podporujeme další rozvoj odborných znalostí a dovedností včetně učení se od úspěšných odborníků ve svém oboru

Jaká bude Vaše náplň práce?

  • Vést menší tým
  • Zlepšovat plánování a controlling bankovní skupiny v ČR a SR s cílem zvyšovat efektivitu a finanční výsledky
  • Zajišťovat a koordinovat plánovací proces, vytváření forecastů a rozpočtů pro banku i dceřinné společnosti (PL, BS, RWA, KPIs)
  • Monitorovat a analyzovat vývoj finančních výsledků banky a na základě výstupů z monitorování navrhovat konkrétní akce a opatření
  • Vytvářet a implementovat lokální a skupinové metodiky do controllingových procesů
  • Příprava pravidelných i ad hoc reportů a prezentací pro management (lokální i pro mateřskou společnost)
  • Monitorování plnění budgetu a analýza odchylek
  • Zpracování plánů a forecastů v plánovacích a reportovacích nástrojích (Hyperion, Tagetik)
  • Optimalizace a zvyšování automatizace plánovacího procesu a reportingu
  • Analýzy finančních i nefinančních ukazatelů (objemy, marže, počty klientů, atd)
  • Analýzy externích faktorů ovlivňujících současné i budoucí výsledky banky
  • Účastnit se projektů v oblasti controllingu a plánování , navrhovat a realizovat optimalizaci procesů a systémů
  • Spolupracovat s business útvary a mateřskou společností v oblasti controllingu a plánování

Co od Vás očekáváme na této pozici?

  • VŠ vzdělání
  • Minimálně 5 roky zkušeností v oblasti plánování a controllingu, praxe v bankovnictví velkou výhodou.
  • Pokročilou znalost anglického jazyka (aktivně slovem i písmem)
  • Znalost účetnictví, bankovních produktů a procesů velkou výhodou.
  • Vynikající znalosti MS Office (Excel, PowerPoint), znalost VBA výhodou
  • Skvělé analytické myšlení, komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, ochota učit se, flexibilita, odolnost, orientace na výsledky, proaktivitu
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Znalost práce s databázemi (MS Access), SQL, SAS výhodou

Co Vám nabízíme?

  • Zajímavou práci s přesahem do většiny bankovních útvarů
  • Práci, ve které můžete uplatnit své zkušenosti a naučit se i mnoho nového
  • Možnost osobního a profesního růstu
  • Práci v nadnárodní společnosti s možností dalšího uplatnění v mezinárodním měřítku bankovní skupiny (UniCredit)
  • Rozmanité benefity (5 týdnů dovolené, sick days, příplatek na stravování, 20.000 bodů v Cafeterii pro výběr benefitů)
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Místo výkonu práce: Praha

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Tereza Klivanová