Asistent/ka privátního bankovnictví, Praha

  • Praha
  • Privátní bankovnictví

Odpovědět

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Pro úsek privátního bankovnictví aktuálně hledáme spolehlivou a pečující asistentku / asistenta se smyslem pro pořádek a budování dobrých mezilidských vztahů v týmu, i ve vztahu ke klientům.
Vybraný kandidát/ka bude zodpovědný za efektivní a spolehlivou podporu ředitele úseku i celého týmu privátních bankéřů .

Co můžete od nové práce očekávat?

  • Samostatnou přípravu odborných podkladů - texty, dokumenty, prezentace, analýzy.
  • Organizaci porad, externích jednání i většího rozsahu - včetně přípravy agendy, podkladů a koordinace účastníků.
  • Zajištění komunikace a koordinace s ostatními útvary banky v zastoupení za manažera/y, a komunikaci s externími subjekty.
  • Práci s vysoce důvěrnými dokumenty a materiály.
  • Samostatné zpracovává komplexní odborné agendy útvaru.

Koho hledáme?

  • SŠ / VŠ (ekonomické vzdělání výhodou)
  • Pokročilou angličtinu – schopnost plynulé komunikace (kontakt s cizím jazykem na pravidelné bázi)
  • Komunikativnost, vstřícnost, orientaci na zákazníka a péči o tým
  • Organizační dovednosti
  • Smysl pro pořádek, pečlivost a spolehlivost

Kromě smysluplné práce také získáte:

  • Stabilní pracovní uplatnění v úspěšné mezinárodní bance
  • Možnost profesionálního a osobnostního rozvoje
  • Zvýšení vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí
  • Víme, že po práci je třeba i odpočívat, a proto našim zaměstnancům poskytujeme 5 týdnů dovolené, volno v den narozenin a nebojíme se ani sick days
  • Budete mít možnost využít zvýhodněné produkty banky
  • Slevy u firemních partnerů
  • Příspěvek na stravování a 20 000 bodů ročně, které budete moci využít na celou škálu benefitů (kulturní či sportovní aktivity, jazykové kurzy, příspěvek na dovolenou/cestování, zdraví, relaxaci, masáže, lázeňské pobyty)
  • Organizujeme perfektní Christmas party a jiné akce během roku

Tato pozice je obsazována jako zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou.

Za interní nábor na tuto pozici zodpovídá příslušný HR Busines Partner.
V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Hana Černá
Želetavská 1525/1
140 92  Praha - Michle
Česká republika