Segmentový specialista pro retailové bankovnictví

  • Praha
  • Finanční řízení a kontroling

Odpovědět

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Chcete se dále posunout ve své kariéře a zužitkovat Vaše odborné znalosti a zkušenosti? Přidejte se k našemu týmu segmentových a produktových specialistů, který se zabývá plánováním a realizací prodejních iniciativ a kampaní, segmentovým řízením a správným složením produktové nabídky.

Na této pozici budete zabezpečovat komplexní činnosti segmentového řízení s cílem zvyšování efektivity prodeje příslušnému segmentu.

Váš budoucí nadřízený se této práci věnuje již řadu let a rád Vám předá své zkušenosti. Čeká na Vás samostatná práce, při které budete mít možnost uplatnit své znalosti a dovednosti v menším týmu profesionálů a podílet na realizaci výsledků společné práce.

Jaká bude náplň Vaší práce?

  • zodpovědnost za složení produktové nabídky retailového bankovnictví
  • zodpovědnost za „value proposition“ produktů, včetně nastavení cen
  • zajišťovat rozvoj prodeje – navrhovat a realizovat prodejní iniciativy a kampaně, s cílem maximalizovat prodeje a obchodní výsledky
  • podílet se na iniciativách směřujících k vyšší efektivitě v obchodní činnosti a lepším obchodním výsledkům, klademe důraz na digitální inovace
  • nalézat nové a aktualizovat stávající zdroje potenciálních obchodních kontaktů
  • spolupracovat s ostatními útvary banky s cílem zajištění optimální podpory obchodních aktivit

Co pro tuto práci potřebujete?

  • touhu pomáhat našim bankéřům a zákazníkům, aby byli spokojení
  • velmi dobrou orientaci v oblasti bankovnictví
  • chuť komunikovat s různými odděleními napříč bankou
  • analytické schopnosti – výhodou je dobrá orientace v MS Excel, důležitější je ale schopnost komplexně zanalyzovat problém a rizika, vypracovat optimální řešení a prosadit je
  • komunikační schopnosti – abyste byl/a schopen/na jasně a trefně komunikovat v rámci týmu, s kolegy z jiných oddělení, bankéři i našimi klienty
  • samostatnost – abyste byl/a schopen/na samostatně pracovat a navrhovat nová řešení

Proč pracovat právě pro nás?

  • budete součástí týmu odborníků, každý z nich si prošel různými pozicemi, takže se toho od nich můžeš spoustu naučit
  • prostor pro seberealizaci a další profesní růst na perspektivní pozici s ohledem na potenciál rozvoje v oblasti retailového a privátního bankovnictví
  • odpovědnou a zajímavou práci, která vám dá široký rozhled díky spolupráci s různými útvary banky
  • bezprostřední participaci na změnách, růstu a rozvoji dynamické banky, jedné z největších na českém a slovenském trhu

Na Vaší spokojenosti záleží

  • ROVNOVÁHA PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA: Práce z domova, narozeninové volno, 5 týdnů dovolené, sick days, 20 000 benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity.
  • MOŽNOST GLOBÁLNÍ SPOLUPRÁCE: čekají vás zajímavé projekty i na mezinárodní úrovni
  • ROZVOJOVÉ AKTIVITY: Budete se učit od odborníků ve svých oblastech, absolvujete odborné i soft tréninky. Nabízíme programy pro talenty a budoucí manažery. Můžete využít rotace nebo mentoring napříč bankou.

Chcete se přidat? Tak klikněte na tlačítko „Odpovědět“ a zašlete nám prosím Váš strukturovaný životopis !
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Těšíme se na Vás.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým