Klientský poradce - Adria

  • Praha
  • Retailové bankovnictví a hypotéky

Odpovědět

Pro pobočku Adria v centru Prahy hledáme proklientsky orientovaného kolegu či kolegyni na pozici Klientský poradce.

Končíš právě školu a přemýšlíš, kde odstartovat svou kariéru? Zajímá tě oblast financí a rád/a bys teoretické znalosti ze školy použil/a v praxi?

Využij této příležitosti a staň se součástí našeho týmu. Manažerka pobočky se bankovnictví věnuje již řadu let a rád ti předá své zkušenosti. Navíc tě čeká intenzivní pětiměsíční školení, kde se vše potřebné naučíš. Budeš pracovat v týmu bankéřů, kteří vítají naši klienty s úsměvem na tváři a pomáhají jim plnit jejich sny.

Chceš se přidat? Tak klikni na tlačítko „Odpovědět“ a staň se součástí banky pro ty, kteří chtějí víc! Těšíme se na tebe.

Co u nás budeš dělat?

  • Budeš v kontaktu s novými lidmi, vítat klienty a poskytovat péči našim současným klientům, nečekat až dorazí na pobočku sami, ale proaktivně jim pomáhat při řešení jejich financí
  • Našim klientům budeš pomáhat financovat jejich potřeby a přání, ať se jedná o nový domácí spotřebič nebo rekonstrukci bytu
  • Zároveň budeš našim klientů pomáhat spořit peníze na plnění jejich snů - tím, že jim založíš účet zcela zdarma s výběry bankomatů všech bank po celém světě nebo třeba tím, že jim poradíš, kam peníze investovat
  • Budeš pomáhat našim klientům, aby se zajistili proti různým životním situacím jako požár bytu nebo zneužití platební karty
  • Pracovat s hotovostí a přitom proaktivně poskytovat pomoc našim klientům – například, jak si zabezpečit základní úkony z pohodlí domova přes internetové bankovnictví nebo smart banking
  • Prostě budeš našim klientům poskytovat komplexní řešení jejich financí a budeš se o ně starat tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek

Co ti za to nabízíme?

  • Intenzivní pětiměsíční školení, kde tě naši nejlepší specialisté proškolí, abys uměl/a vše potřebné
  • Práci pod pozitivním a energetickým manažerem, který ocení, když budeš proaktivně přicházet s novými nápady a podpoří jejich zavedení do praxe
  • Pokud budeš úspěšný, tak máš u nás možnost kariérně růst, nejdříve na více specializovanou pozici, následně třeba i na manažera pobočky - 99 % pozic manažerů poboček obsazujeme interními kandidáty. Buď jedním z nich!
  • Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
  • 5 týdnů dovolené, sick days
  • ročně dostaneš 20 000 bodů, které budeš moci využít na celou škálu benefitů (například na kulturní a sportovní aktivity, jazykové kurzy, cestování či nákup v lékárně)
  • Slevy u firemních partnerů
  • Výhodné podmínky na bankovní produkty
  • Přátelský tým

Co k tomu potřebuješ?

  • Mít minimálně SŠ zakončené maturitní zkouškou
  • Chuť pomáhat našim klientům, starat se o ně tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek
  • Výhodou je, pokud máš již zkušenost s jednáním s klienty, z oblasti financí či přímo z bankovnictví

Nábor v UniCredit Bank pokračuje. Nemusíte se bát, že vzhledem k restrikcím týkajícím se koronaviru přijdete o možnost najít si skvělou novou pozici. Nábor u nás probíhá on-line tak, jak se k němu se kloní řada moderních firem po celém světě i bez ohledu na koronavirus. Takže si můžete nejen najít práci snů - ale také si otestovat, jak obstojíte ve výběrovém řízení prostřednictvím moderních technologií.

V případě zájmu o toto pracovní místo zašlete prosím strukturovaný životopis prostřednictvím tlačítka "Odpovědět".
Systém zašle automatickou odpověď na Váš email. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým