Factoring - Client Manager v oddělení péče o klienty

  • Praha
  • Korporátní bankovnictví

Odpovědět

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Client Manager v oddělení péče o klienty.

Náplň práce

  • Péče o existující klientské portfolio
  • Identifikace o rozvoj obchodních příležitostí stávajících klientů
  • Zpracovávání factoringových úvěrových návrhů
  • Příprava factoringové smluvní dokumentace
  • Aktivní péče o postoupené pohledávky a jejich monitoring
  • Denní kontakt s klienty
  • Řešení klientských dotazů a reklamací, obchodní jednání
  • Spolupráce s provozním oddělením, oddělením risk managementu a s právníky
  • Odpovědnost za plnění obchodních cílů, růst klientské spokojenosti a proaktivní řízení rizikového profilu transakcí
  • Místem výkonu práce je Praha

Požadujeme

  • VŠ / SŠ vzdělání v ekonomickém oboru
  • Zkušenosti s obsluhou korporátních klientů min. 2 roky.
  • Znalost factoringových nebo bankovních úvěrových produktů
  • Plynulou znalost angličtiny
  • Komunikativnost
  • Prezentační dovednosti
  • Schopnost samostatně řešit zadané úkoly
  • Přesnost a odpovědnost

Nabízíme

  • Příležitost pro osobní rozvoj a růst v rámci nadnárodní bankovní skupiny
  • Motivující mzdu
  • Otevřenou firemní kulturu, dynamické a přátelské prostředí
  • Řadu firemních benefitů

Další informace

  • Nástup možný dle dohody
  • Doba neurčitá

V případě zájmu o toto pracovní místo klikněte na tlačítko "Odpovědět".

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
Lenka Tothová