Referent/ka podpory prodeje

  • Praha
  • Administrativa, Back Office, Privátní bankovnictví, Řízení produktů a podpora prodeje

Odpovědět

Hledáme nového kolegu či novou kolegyni na půl úvazku do oddělení podpory prodeje privátního bankovnictví. Přidejte se do týmu odborníků, kteří Vás rádi zaučí všemu, co budete potřebovat!

Vaším hlavním úkolem bude podpora obchodních poradců, servisní a administrativní pomoc a komunikace s klienty.

Co budete dělat?

  • Zabezpečovat a organizovat efektivní provozní a obchodní podporu privátním bankéřům
  • Zajišťovat systémovou administrativu, připravovat potřebnou smluvní dokumentace a digitalizovat stávající dokumentace
  • Aktualizovat stávající podpisová oprávnění
  • Komunikovat s ostatními útvary banky za účelem efektivní koordinace obsluhy klientů a zajištění chodu privátní recepce
  • Zajišťovat agendu směnek, platebních karet, PINů, TOKENů atd.
  • Zastřešovat administraci provozních potřeb (korespondence, obj. pohoštění pro klienty, obj. kancelářských a marketingových potřeb atd.)
  • Zajišťovat finanční transakce spojené s hotovostí, zabezpečovat chod privátní pokladny a komunikovat s hlavní pokladnou
  • Zajišťovat výplaty a vklady hotovosti přímo pro klientelu privátního bankovnictví
  • Zabezpečovat příjem šeků, kontrolu rubopisů a akceptaci šeků k výplatě v hotovosti
  • Proaktivně působit na klienty, aktivně se podílet na obsluze klientů privátního bankovnictví

Co pro tuto práci potřebujete?

  • Zájem o bankovnictví
  • Základní orientaci v bankovních produktech
  • Komunikativnost (směrem k zákazníkovi)
  • Nebát administrativní činnosti
  • Smysl pro pořádek, pečlivost a spolehlivost
  • Mít chuť proaktivně přistupovat k řešení úkolů
  • Základní počitačové dovednosti (MS Word, MS Excel).
  • Dobrou znalost Aj (komunikace se zahraničními klienty a uvnitř banky)
  • Ukončené středoškolské vzdělání

Co Vám nabízíme?

  • Smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení
  • Přátelský a týmový kolektiv
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Zajímavé benefity (20 000+ bodů ročně, které můžete použít na širokou škálu nabídek)
  • 5 týdnů dovolené a sick days, den volna na vaše narozeniny
  • Zvýhodněné bankovní produkty a slevy u firemních partnerů

V UniCredit Bank budujeme budoucnost, která je skutečně digitální

  • Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot
  • S chatbotem vás čeká skutečně férový rozhovor, všechny informace převádí na jedničky a nuly
  • Na pohovor potřebujete asi 20 minut, do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu
  • Se smart náborem jsme na českém trhu první, využijte tedy příležitost jít s trendy – a zkuste si výběrové řízení budoucnosti!

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

V UniCredit děláme to, na čem záleží. Jsme silná evropská banka s 25 miliony klientů po celém světě. Spojuje nás přátelská atmosféra, lidský přístup a chuť být nejlepší v oboru a o krok před ostatními. Klient je pro nás na prvním místě, proto zaměstnáváme talentované zaměstnance, kteří poskytují našim klientům tu nejlepší péči.

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.