Asistent/ka obchodního týmu s italštinou nebo angličtinou

  • Praha
  • Administrativa, Back Office, Korporátní bankovnictví

Odpovědět

Pražský obchodní tým pečující o mezinárodní společnosti na českém trhu rozšiřuje svoje řady a hledá novou kolegyni/kolegu na pozici asistent/ka. Hlavním úkolem této pozice je podpora obchodních poradců a komunikace s klienty ohledně obchodního vztahu. Získali jsme Vaši pozornost? Pokud se chcete přidat, klikněte na tlačítko „Odpovědět“! Těšíme se na Vás.

Zajímavá pracovní náplň je samozřejmostí

  • Budete podporovat obchodní poradce při zpracování potřeb klientů
  • Komunikovat s česky a anglicky mluvícími klienty o obchodním vztahu
  • Připravovat podklady pro uzavírání smluv s klienty
  • Evidovat klienty a předávat informace tak, aby byly včas vyhodnoceny a zpracovány
  • Technicky a administrativně zajišťovat úkoly související s řádným čerpáním a splácením úvěrových produktů včetně urgence splátek a ukládání dokumentace
  • Spoluprácovat s různými útvary banky (produktové oddělení, risk, účetní útvar nebo útvar marketingu)
  • Jedná se o spolupráci na 0,8 úvazku

Co pro tuto práci potřebujete?

  • Znalost angličtiny nebo italštiny na středně pokročilé úrovni (komunikace s klienty i uvnitř banky)
  • Smysl pro pořádek, pečlivost a spolehlivost
  • Komunikativnost a zaměření na zákazníka
  • Pozitivní vztah k administrativní práci
  • Ukončené středoškolské vzdělání
  • Základní orientace v bankovních produktech výhodou

Na Vaší spokojenosti nám záleží

  • PODPORUJEME ROVNOVÁHU PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA - Narozeninové volno, sick days + 4 dny na regeneraci, 5 týdnů dovolené, 20 000+ benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru a čím déle u nás budete, tím více bodů získáte
  • MOŽNOST GLOBÁLNÍ SPOLUPRÁCE: čekají vás zajímavé projekty i na mezinárodní úrovni
  • ROZVOJOVÉ AKTIVITY: Budete se učit od odborníků ve svých oblastech, absolvujete odborné i soft tréninky. Nabízíme programy pro talenty a budoucí manažery. Můžete využít rotace nebo mentoring napříč bankou.

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Staňte se součástí společnosti, která nejenom následuje trendy, ale také je vytváří. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. S chatbotem vás čeká skutečně férový rozhovor, na který potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku na pozici. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první, využijte tedy příležitost jít s trendy – a zkuste si výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.