Nastartujte kariéru v bankovnictví! - Bankéř/ka, Klatovy

  • Klatovy
  • Retailové bankovnictví a hypotéky

Odpovědět

Hledáte stabilního a spolehlivého zaměstnavate v nejisté době? Máte rádi jistotu a příjemné pracovní prostředí?
Chcete mít možnost vzdělávat se a růst ve své kariéře?
Pak je práce klientského poradce/poradkyně právě pro vás!

Co u nás budete dělat?

  • Budete mít na starost své portfolio klientů, kterým budete poskytovat odborné poradenství k zajišťění jejich potřeb a nabízet tomu odpovídající finanční produkty
  • Budete pomáhat řešit aktuální požadavky klientů – různorodost je jistá.
  • Budete v kontaktu s novými lidmi, vítat klienty a poskytovat péči našim současným klientům - nečekat až dorazí na pobočku sami, ale proaktivně jim pomáhat při řešení jejich financí

Co k tomu potřebujete?

  • Minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • Schopnost a zájem učit se nové věci
  • Chtít pomáhat našim klientům a starat se o ně tak, aby se u nás cítili dobře
  • Mít dobré  komunikační schopnosti
  • Energie a vášeň pro práci s lidmi
  • Týmovost, spolehlivost a zodpovědnost

Co vám za to nabízíme?

  • PODPORUJEME ROVNOVÁHU PRACOVNÍHO A OSOBNÍHO ŽIVOTA - Narozeninové volno, sick days + 4 dny na regeneraci, 5 týdnů dovolené, 20 000+ benefit plus bodů na sport, kulturu, vzdělání a jiné aktivity podle vašeho výběru a čím déle u nás budete, tím více bodů získáte 
  • Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na odměnách, ale také nadstandardní příspěvek na stravování
  • Možnost kariérně růst na více specializovanou a nebo manažerskou pozici
  •  Průběžné školení a vzdělávání
  • Pořádáme akce pro naše zaměstnance, jsme jeden kolektiv (Off-sites, sportovní hry, Vánoční večírek)
  • SPOJUJE NÁS DIVERZITA - Příležitost globálně spolupracovat na zajímavých projektech i na mezinárodní úrovni

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.