Klientský poradce/kyně - Anděl, Adria, Vysočany

  • Praha
  • Retailové bankovnictví a hypotéky

Odpovědět

Chcete odstartovat lukrativní kariéru v bankovnictví, ale nevíte, kde začít? Nebo byste prostě jenom rád/a zkusil/a kariéru poradce/poradkyně v UniCredit Bank? Zkuste to u nás na pobočkách Anděl, Adria nebo Vysočany! Budete mít možnost uplatnit jazykové dovednosti a po práci se můžete těšit na společné týmové akce.

Čemu se u nás budete věnovat?

  • Budete se potkávat s novými lidmi, vítat klienty a poskytovat péči našim současným klientům, nečekat až dorazí na pobočku sami, ale proaktivně jim pomáhat při řešení jejich financí
  • Budete pomáhat financovat jejich potřeby a sny, ať se jedná o nový domácí spotřebič nebo rekonstrukci bytu
  • Zajímáte se o investice? Skvělé, naši klienti si rádi nechají od Vás poradit!
  • Nebude chybět ani Vaše pomoc proti různým životním situacím jako požár bytu nebo zneužití platební karty
  • Budete pomáhat zorientovat se klientům v našich službách
  • Stanete se přeborníkem/přebornicí v oblasti řešení financí, díky kterému si klienti odnesou z návštěvy pobočky vždy příjemný zážitel

Co za to nabízíme?

  • Intenzivní pětiměsíční školení, které zařídí naši nejlepší specialisté
  • Vedení pozitivním a energickým manažerem, který ocení, každý nový nápad a pomůže s jeho uvedením do práce
  • Těšíme se na Vaše úspěchy a oceníme je možností kariérního růstu – nejdříve na více specializovanou pozici a následně třeba i na manažera/manažerku pobočky
  • Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
  • 5 týdnů dovolené, sick days
  • Ročně dostanete 20 000+ bodů, které budete moci využít na celou škálu benefitů (například na kulturní a sportovní aktivity, jazykové kurzy, cestování či nákup v lékárně)
  • Multisport kartu
  • Slevy u firemních partnerů, výhodné podmínky na bankovní produkty

Co je k tomu třeba?

  • Mít minimálně SŠ zakončené maturitní zkouškou
  • Chuť pomáhat našim klientům, snaha starat se o ně tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek
  • Výhodou je, pokud máte již zkušenost s jednáním s klienty, z oblasti financí či přímo z bankovnictví

V UniCredit Bank budujeme budoucnost, která je skutečně digitální

  • Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot
  • S chatbotem vás čeká skutečně férový rozhovor, všechny informace převádí na jedničky a nuly
  • Na pohovor potřebujete asi 20 minut, do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu
  • Se smart náborem jsme na českém trhu první, využijte tedy příležitost jít s trendy – a zkuste si výběrové řízení budoucnosti!

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail recruitment@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 26441381, se sídlem Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.