Specialista eBanking s Pythonem

  • Praha
  • Administrativa, Back Office

Odpovědět

Jsme šestičlenný tým a poskytujeme technickou podporu oblasti eBanking. Hlavou týmu je manažer Roman, který hledá novou posilu – specialistu nebo specialistku, který/á má zkušenosti s testováním, zapálení pro technologie a smysl pro humor. I juniora si dokážeme zaučit, důležité je pro nás odhodlání a chuť se učit.

Co budete dělat?

  • Zajišťovat telefonickou i písemnou podporu koncovým klientům banky ke všem systémům elektronického bankovnictví
  • Provádět šetření provozních chyb a následný reporting na IT dodavatele nebo produktové vlastníky
  • Účastnit se lokálních i mezinárodních projektů rozvoje bankovních produktů
  • Připravovat manuální i automatizované testy

Bez čeho se neobejdeme?

  • VŠ vzdělání
  • Technické znalosti v oblasti IT (znalost scriptování / základy programování výhodou)
  • Zkušenosti s testováním
  • Aktivní znalost angličtiny na úrovni min B1 (mluvenou i písemnou formou)
  • Praxe v bankovnictví výhodou

Jaký je náš tým?

  • Klíčová je spolupráce – týmu si pomáháme
  • Pomáhá nám pečlivost, smysl pro detail a zodpovědnost
  • Bez komunikace se neobejdeme – schopnost argumentovat využíváme při jednání s klienty
  • Jsme inovativní a rádi čerpáme nové znalosti

Co za to dostanete?

  • Práci na dobu určitou s možností prodloužení
  • Částečnou Home-Office
  • Možnost profesionálního a osobnostního rozvoje a zvýšení vlastní kvalifikace v atraktivním prostředí
  • Víme, že po práci je třeba i odpočívat, a proto našim zaměstnancům poskytujeme 5 týdnů dovolené, dny na regeneraci, volno v den narozenin a nebojíme se ani sick days
  • Budete mít možnost využít zvýhodněné produkty banky
  • Příspěvek na stravování a 20 000 bodů ročně, které budete moci využít na celou škálu benefitů (kulturní či sportovní aktivity, jazykové kurzy, příspěvek na dovolenou/cestování, zdraví, relaxaci, masáže, lázeňské pobyty)
  • Organizujeme perfektní Vánoční party a jiné akce během roku

V případě zájmu o toto pracovní místo prosím pokračujte prostřednictvím tlačítka "Odpovědět". Po vyplnění kontaktních informací do formuláře LMC s.r.o. musíte kliknout na tlačítko „Přihlásit se a pokračovat“ a v dalším okně vyplnit odpovědní formulář UniCredit Bank. Součástí tohoto odpovědního formuláře je přiložení strukturovaného životopisu a zodpovězení doplňujících otázek, bez tohoto kroku se k nám Váš životopis nedostane.
Systém zašle automatickou odpověď na Váš e-mail. Pokud ji neobdržíte, znamená to, že přihlášení neproběhlo úspěšně.

Staňte se součástí společnosti, která vytváří trendy. Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot. Na rozhovor s ním potřebujete asi 30 minut a dostane vás přímo před manažera/manažerku. Do e-mailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu. Se smart náborem jsme na českém trhu první – tak si zkuste výběrové řízení budoucnosti!

Kontakt

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.
UniCredit Bank Recruitment Tým

Přihlášení na pozici (Krok 1/2)

Tato pozice vyžaduje odpověď na stránkách zaměstnavatele. Po vyplnění formuláře budete přesměrováni na stránky společnosti UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s..

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., IČO: 64948242, Praha 4 - Michle, Želetavská 1525/1, PSČ 14092, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Zpracování osobních údajů bude pro správce provádět společnost LMC s.r.o., IČO: 264 41 381 prostřednictvím svých elektronických systémů, Český trh práce s.r.o. a personální agentury. Zobrazit více

Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci své osobní údaje za účelem a po dobu realizace výběrového řízení. V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu či doplnění nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech (v) na přenositelnost údajů a (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků a (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Více informací o zpracovatelích naleznete v Poučení o zpracování osobních údajů: https://www.unicreditbank.cz/content/dam/cee2020-pws-cz/cz-dokumenty-2017/ostatni/Pouceni_o_zpracovani_osobnich_udaju_kandidata.pdf.

Odvolání souhlasu můžete provést na každé pobočce, prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo stejným způsobem, jako můžete podat stížnost.
Podání námitky je třeba provést písemně, doručením na pobočku, do internetového bankovnictví nebo na e-mail dpo@unicreditgroup.cz.
Další informace o zpracování údajů společností LMC s.r.o., IČO: 264 41 381, se sídlem Praha 7, Jankovcova 1569/2c, PSČ 170 00 poskytuje pověřenec pro ochranu osobních údajů Jan Svoboda, e-mail: dpo@lmc.eu, resp. jsou dostupné na https://www.lmc.eu/cs/zasady-ochrany-soukromi/.